מכונות קרח תעשייתיות


מכונות קרח תעשייתיות-המדריך לקנייה ולאחזקה

מכונות קרח מבוקשות בבתי קפה בבתי מלון, במסעדות ובכל מקום שבו שותים שתייה קרה. מכונות קרח תעשייתיות משמשות למפעלי קרח, למפעלי בטון ומפעלי בשר ודגים. מכונות אלו נמכרות בווריאציות שונות קוביות, גלילי קרח, פתיתים ובלוקים של קרח. חברת "קירור הבקעה בע"מ" עוסקת בתחום מכונות קרח תעשייתיות למעלה מעשור שנים. צוות החברה מיומן ומקצועי, ועוסק בייצור, תחזוקה טיפול שוטף. צרו קשר כדי שגם אתם תיהנו מקוביות קרח איכותיות, שקופות וללא אוויר.

מכונות קרח תעשייתיות-איך לבחור את המכונות הטובות ביותר

לפני שאתם בוחרים מכונות קרח תעשייתיות חשוב לערוך סקר שווקים ולהשוות מחירים על בסיס נתונים שווים.

יש להתאים את תפוקת המכונה לביקוש. מכונות קרח תעשייתיות מיוצרות בגדלים שונים, לרוב בצורה מודולארית וניתן להתאים את תפוקתה לצרכים של הלקוח. חשוב ליצור נקודת אריזה נוחה שתאפשר לעובדי הייצור את הוצאת הקרח מהמכונה בצורה נוחה ונגישה שלא תגזול מהעובד מאמץ רב לביצוע פעולה פשוטה כמו זו.

בעת רכישת מכונת קרח חשוב לברר על אודות התחזוקה שנדרשת עבור המכונה ועל אודות השירות שמעניקה החברה. האם התחזוקה קלה? האם אפשר לתחזק לבד או שיש להזמין בעל מקצוע אחת לפרק זמן קבוע והכי חשוב האם החברה המוכרת גם מספקת שירות תיקונים במידת הצורך. את כל הפרמטרים האלו יש לקחת בחשבון לפני בחירת המכונה.

מכונות קרת תעשייתיות-כמה טיפים ועצות טובות

מכונות קרח תעשייתיות משרתות את בעלי העסקים בכל ימות השנ

ה, גם בימי החורף. אך על אף זאת עונת השיא היא עונת הקיץ. לפני עונת הקיץ מומלץ לתחזק את המכונה ולוודא כי הכול תקין כדי למנוע תקלות ובעיות בעונת השיא.

מחקרים בריאותיים שנעשו מלמדים כי הקרח הוא אחד המזהמים העיקריים בתעשיית המזון. הזיהום עלול להתבטא בחיידקים ובקוליפורמים המצויים בקוביות הקרח. כדי למנוע זיהום, חשוב שמכונת הקרח תבנה מנירוסטה כך שתהיה קלה לניקיון ולא תחליד. בנוסף לכך צריך לבצע שטיפות סדירות של תבניות הייצור ומיכל ההגירה

מכונות הקרח מבית קירור הבקעה מבוקרות ע"י בקרים מתוכנתים המאפשרים לשנות את תפוקות המכונה בהתאם לכמויות הנצרכות ובכך לחסוך באנרגיה מיותרת ובמים. כמו כן היכרות השוק הישראלי מאפשרים לנו להתאים את המכונה לאקלים הקשה בישראל ולצורכי הצרכן הישראלי כל זאת לצד מעטפת של שירות אדיב, תחזוקה שוטפת וטיפול מונע תקלות המתבסס על מעקב שוטף אחר המכונה. כל זאת על מנת לספק ללקוחותינו את השירות והמוצר הטובים ביותר.